24. juli 2006

Det rokker i sommervarmen

El-rokken kører for fuld fart med silke som jeg har farvet. Det er en fornøjelse at spinde af. Det er mere grønt end billedet kunne gengive.
En mindre fornøjelse er mit hjemmefarvede Blue Faced Leicester uld. Farven er super men ulden har filtet sig en smule ved farvningen. Det er et værre mas at få det til at glide jævnt på rokken. Tråden bliver ujævn. Jeg overvejer om det kan gå igennem kartemaskinen, eller om det er for langt i fibrene ?
Green Gable er rigtig sjov at strikke. Her ses et billede der er en uge gammelt. Blusen er færdig nu, og den er bare super.
Tilbage på pindene er MI's Corsage. Det trækker ud med den. Måske fordi jeg ikke helt ved om den vil klæde mig. Garnet er ellers lækkert hør og mercericeret bomuld, så her overvejes også hvad der skal ske med det.

1 kommentar:

strikkeforsker sagde ...

Flotte farver :-)
Træls med den BFL, kan du ikke tage skridtet fuldt ud og lave et filte projekt?