14. august 2007

Uldent strik

Som lovet i sidste indlæg bliver der nu på kanalen taaaa-daaaaa fremvist STRIK. Ikke den store kunst. Feather and fan i Uru-wool på pind 10. Det skal blive et halstørklæde til yngste datter. Hun har selv valgt garn og mønster, så det er godkendt. Oprindelig blev garnet indkøbt i candy-floss-lyserødt netop til hende, men inden det kom hjem ville hun ikke længere have den farve. Senere blev det farvet over med blå og endte som en meget smuk lilla farve. så har det ligget på lageret siden januar 2006. Så det er dejligt at få det anvendt.
Reprise - her i artiskok bedet. Så i slipper altså ikke helt for køkkenhaven, nu hvor den er luget og fin igen.
Et par håndledsvarmere er det også blevet til. Garnet er alpakka fra Kirsten i fødselsdagsgruppen og noget at mit eget corespundne BFL-garn.

4 kommentarer:

Mona sagde ...

Flot og lækker halstørklæde- jeg er helt vild med den farve;-)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Håndledsvarmerne er rigtig smukke, især i kombinationen af det hjemmespunde og det "maskinære"!
Tørklæder er også meget smuk, især kan jeg godt lide den dybe lilla farve.

Kh Karen S

Anonym sagde ...

corespundet? Hvad er nu det ? spørger ivrig newbie spinner.

Tina Olsen sagde ...

Sikke en køkkenhave at have.. de første par år vi boede i huset havde jeg også gang i den...men jeg gider desværre ikke mere!!
Og tørklædet bliver bare flot og smuk smuk farve hun har valgt;-)