10. januar 2007

Fødselsdagsgaver





SÅ kom der billeder af mine fødselsdagsgaver. Det var lige efter jul jeg havde fødselsdag, men bedre sent end aldrig.


Fra Lotte Andersen en dejlig strikkekurv med strømpegarn

fra Kirsten Krat merino-karte-flot og 3 nøgler lækkert alpakkagarn

fra Gitte Burgaard Chai-the og 2 nøgler grå Fonty Angora

fra Charlotte Jacobsen ligeledes 2 nøgler hvid Fonty Angora, nogle søde mærker og maskemarkører.

Nederst min præmie fra Uldgården vedr. Irenes lille julespøg, hvor jeg var heldig at vinde een gang.

Og der er en gave mere på vej fra Vigdis - juhu. Den skal bare lige efterlyses hos postvæsenet først. Jeg håber de finder den.

Tak til jer allesammen, I kan tro at jeg kan bruge det. Det er helt specielt at få så mange pakker med posten og så indeholder de allesammen min yndlingsting - garn og uld :-)

Af min kære mand fik jeg endelig en æbleskræller. Han har nok læst min blog. Men tak hr. Faxfraenspelsau - det var også lige hvad jeg ønskede mig.

Ingen kommentarer: