30. december 2007

Før jul gaver

Hmmmm nu er det vist på tide at få skrevet lidt her på min forsømte blog. Dette indlæg skulle jo have været bragt for et par uger siden.



Jeg var så heldig at lægge kommentar nr. 700 på Karens blog.. Og se bare hvad der kom ud af det. Dejlig chokolade - den er spist - håndspundet blødt, blødt garn i den dejligste grønne farve, samt fint hjemmelavet julepynt. Et sødt brev med en fin tegning på var der også. Tegningen kan man desværre ikke se på billedet. Jeg er helt overvældet.
1000 tak Karen for den fine pakke.




Samme dag som pakken fra Karen kom, havde min mand denne gave med til mig. En af mine yndlingsbøger. Der findes tre slags yndlingsbøger for mig - kogebøger, havebøger og strikkebøger. Så er det bare at sætte sig med en god kop the og læse og drømme om den have der engang kommer når vi er færdige med at bygge om. Jeg glæder mig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nej hvor er du heldig!
Jeg kan nu godt slå rosen-bogen (som jeg selv har købt her den anden dag) - for i et antikvariat fandt jeg forleden Jørgen Poulsens "Roser" fra 1941 - til 40 kr! Den skal kamp læses meget snart - og jeg har det ligesom dig. Sybøger, havebøger og kogebøger er bare det bedste (og bedst er det når de kombineres:-))
Godt nytår fra Maria!